مقالات مقالات .

مقالات

نكات مهم در نگه‌داري شيلنگ

شيلنگ جوشكاري به‌عنوان يك ابزار جانبي در فرايند جوشكاري مورداستفاده قرار مي‌گيرد. اين شيلنگ‌ها در انواع مختلف با كاربردها و كيفيت متفاوت ساخته مي‌شوند. ازآنجايي‌كه فرايند جوشكاري مي‌تواند فرايندي خطرآفرين باشد، توجه به نحوه صحيح نگهداري و به‌كارگيري درست ابزارآلات جانبي مورداستفاده در اين فرايند ازجمله شيلنگ‌هاي جوشكاري از اهميت بالايي برخوردار است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۱۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

شيلنگ پولاسا


شركت شيلنگ پولاسا در سال1354 تاسيس شد و نخستين كشور در صنعت بازيافت قطعه هاي پلاستيكي غيرقابل استفاده توانست فعاليت كند. در سال 1363 با مجهز كردن كارخانه ماشين آلات مدرن و استفاده كردن از تكنولوژي آغاز به توليد تمامي قطعه هاي خودروسازي و لوازم خانگي نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۷:۱۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

شيلنگ صنعتي


شيلنگ صنعتي يكي از پر كاربرد ترين و اساسي ترين كالاها در دنياي صنعت است كه به منظور حمل مايعات و مواردي از اين دست از آن استفاده مي كنند. اصلي ترين ويژگي شيلنگ صنعتي اين است كه متريال اساسي آن پلي اتيلن است. از شيلنگ صنعتي در صنايع بسيار عظيم و مادر نظير نفت و گاز، معادن، راه سازي و … استفاده مي شود. در ابتدا بهتر است يك تعريف كلي و جامع از شيلنگ داشته باشيم. اين تعريف عبارت است از: شيلنگ يك لوله تو خالي منعطف است كه ممكن است از جنس هاي مختلفي ساخته شده باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۴:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)